GARANTII SI SERVICE

Pentru toate produsele vandute si livrate de catre Lamy Premier SRL beneficiezi de certificat de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale.

 

Garanția se oferă în concordanță cu prevederile OUG 140/2021 și OG 21/1992, (r2) acte normative destinate cliențlior persoane fizice și pe teritoriul României. Asigurarea garanției se face de către vânzător care răspunde faţă de consumator pentru orice neconformitate care este constatată în termen de 2 ani de la data achiziției (respectiv de 1 an pentru produsele de ocazie).

 

Măsurile corective de aducere la conformitate oferite de vânzător sunt: reparația, înlocuirea bunului, reducerea proporțională a prețului, returnarea contravalorii/ încetarea contractului (în această ordine), cu excepția situației când consumatorul poate să opteze pentru o anumită măsură corectivă în cazul în care neconformitatea bunurilor este constatată în maxim 30 de zile calendaristice de la livrare.

 

Reparațiile și înlocuirile se realizează într-un termen maxim de 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la deficiențe. Pentru reparația sau înlocuirea bunurilor, consumatorul trimite bunurile vânzătorului, transportul fiind gratuit pentru consumator. În cazul în care neconformitatea este remediată prin reparaţie, termenul de garanție se prelungește cu timpul de nefuncţionare a bunului.

 

Vânzătorul poate refuza să aducă în conformitate bunurile dacă reparaţia sau înlocuirea este imposibilă în pofida eforturilor de a o remedia sau nu poate fi finalizată la timp sau i-ar impune costuri care ar fi disproporţionate, luând în considerare toate circumstanţele, inclusiv valoarea bunurilor în cazul în care nu ar fi existat neconformitatea si gravitatea neconformităţii.

 

În cazul în care reparaţia sau înlocuirea este imposibilă, consumatorul are dreptul fie să obţină o reducere proporţională a preţului achitat pe produs, daca neconformitatea este minoră (caz în care consumatorul rămâne în posesia produsului) fie să obţină încetarea contractului de vânzare și rambursarea contravalorii produsului, dacă neconformitatea e majoră (caz în care vanzatorul rămâne în posesia bunului).

 

Garanția nu se acordă în următoarele situații:

-Daca produsele au fost asamblate/instalate necorespunzător, contrar instrucțiunilor ce însoțesc produsele

-Daca produsele au fost utilizate necorespunzător, fiind expuse la umezeală/lichide, substanțe chimice corozive, foc, radiații solare, temperaturi ridicate, suprasarcini de tensiune cauzând deteriorarea mecanică, termică, electronică sau plastică sau alte conditii impuse de instructiunile de utilizare ce insotesc produsul.

- Dacă se constată intervenții neautorizate, fiind constatate ruperea sau desfacerea sigiliilor produselor și modificarea, deteriorarea sau înlocuirea pieselor din interior.

- Dacă produsele prezintă o uzură normală de utilizare, în condițiile respectării instrucțiunilor ce însoțesc produsul.

- Alte conditii mentionate in certificatul de garantie sau instructiunile de utilizare

 

Exemple: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau fisurate etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor,

 

Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta termenului legal de 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile si maxim 120 zile de la data receptionarii in service.

 

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.

 

Recomandări privind ambalarea produselor transmise pentru acordarea garanției

Unele produse comercializate pot fi fragile si casante motiv pentru care, atunci cand sunt trimise pentru acordarea garanției, recomandăm ambalarea corespunzatoare astfel încât să ajungă intacte și in siguranță in posesia noastră. Cumparatorul nu este obligat sa păstreze ambalajul original pe perioada acordării garanției insă recomandăm ca produsele să fie împachetate și ambalate, astfel incât să nu existe posibilitatea deplasării acestora în interiorul ambalajului. Se vor utiliza intodeauna ambalaje de dimensiuni adaptate mărimii și greutății produselor transportate.

 

Produsele nu trebuie să se deplaseze in interiorul cutiei. Trebuie să existe un spatiu de 5-6 cm între produs și pereții cutiei, care sa fie umplut fie cu folie, fie cu fulgi din polistiren, pentru a diminua șocul in cazul unui impact. Recomandăm umplerea spațiilor libere cu fulgi din polistiren sau hartie de ziar. In cazul in care se transport mai multe produse intr-o singură cutie, trebuie asigurate că acestea sunt bine separate unele de altele prin ambalaje de protecție precum coltare din carton, polistiren, folie cu bule. 

 

Se recomanda următoarele tipuri de ambalaje

  • Cutie de carton presat, umplut cu fulgi de polistiren si sigilat cu folie protectoare
  • Cutie din carton + folie cu bule, pentru protectie impotriva zgarieturilor, socurilor.
  • Cutie din carton cu 3 sau 5 straturi + fulgi din polistiren pentru umplerea spatiilor goale + folie cu bule pentru protectie anti-soc.
  • Plic antisoc (cu bule) pentru obiectele foarte mici.
  • Cutie de lemn umpluta cu polistiren.    
  • Cutie de carton umpluta cu placi din polistiren/ spuma expandata si fulgi din polistiren.